Zatem sytuacja wygląda tak:
16 Colacoca
16 Wladzio
15 Gulden
8 Bynio50
7 Sikorzanka
3 Adamek
3 Stary szkot
1 Grzechuu
Zadanie nr 22. Niestety nie mam zdjęcia wagonu (010)22, ale znalazłem coś na temat numeru (0)1062. Jak widać przy dacie zezłomowania jest znak zapytania. Nic dziwnego, gdyż odpowiedź musiałaby być co najmniej dwuznaczna, albowiem istniały dwa wagony o tym numerze. Skąd wziął się ten drugi?
_________________
Phinek Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 199 Skąd: Warszawa Jelonki
No cóż, widzę kłopoty. W takim razie bardzo wyrazista podpowiedź.
Nie wiem, czy na dołączonym zdjęciu jest nasz 01062, raczej nie - prawdopodobieństwo 1/6, ale na pewno wyglądał tak samo jak wagon silnikowy tej dziesiątki.
czy to nie jest tak, że oznaczono "starym" numerem zastępcę wozu, który miał iść do kasacji, a potem okazało się, że da się go postawić i zostały dwa? a może ktoś się pomylił w napisach?
nawiązując do kasacji:
przypomina mi się wypadek na starym moście na Motławie (przed mostem), kiedy tramwaj się wykoleił i mało chyba brakowało, żeby znalazł się w wodzie (a może się mylę...)
to był przedwojenny most (chyba) kolejowy. Zanim wybudowano Aleję Leningradzką (Podwale Przedmiejskie dzisiaj) i wiadukt - jeżdziły nim (tylko) tramwaje
Nieee. Nie mogły istnieć jednocześnie dwa wagony o tym samym numerze. Tutaj rację ma Bynio50. Najpierw skasowano jeden, dopiero potem jego numer otrzymał inny. Tylko skąd się wziął? Nie było to żadne tam "porządkowanie numeracji".
Most saperski, zwany mostem Bayley'a powstał w roku 1959. Pisze o tym na przykład tutaj . Wypadku, o którym wspominasz nie pamiętam.
E no, panowie. Daliście ciała na całego. Na publikowanych w tym wątku zdjęciach widać wyraźnie różnicę w tyle wagonu silnikowego 4N normalnym a tym z ostatniej zagadki. Dla pewności wrzucam jeszcze jedno, własnie sprzed mostu Bayleya. A jak komuś mało to niech zajrzy na stronę 8 niniejszego wątku i odszuka mój wpis z 13 czerwca godz. 14:53. Tam jest napisane wyraźnie skąd wziął się drugi wagon o numerze 01062. Macie szczęście, że ja też dałem ciała. 01062 powstał z doczepy 02452. 02502 vel 1502 została przerobiona na 01091. Ale tak czy owak 01062 został zrobiony z przyczepy.
Zadanie 22-bis - karne. Jakiego typu były wagony 1063, 1163, 1263, 1363 i 1463. Powyższe numery jak widać powstały przez dopisanie jednej cyfry do liczby 163. Za każdą poprawną odpowiedź dopiszemy więc 2 punkty Sikorzance, jako głównej specjalistce ds. Kartuskiej 163. Wagony 105 odpadają, bu musielibyśmy dać za to zadanie 14 punktów.
Zadanie 23 w takim razie z innej beczki. W czasach PRL na ulicach Danziga można było trafić wagony tramwajowe w pięciu barwach. Wymienić i podać co oznaczały.
cprzypomina mi się wypadek na starym moście na Motławie (przed mostem), kiedy tramwaj się wykoleił i mało chyba brakowało, żeby znalazł się w wodzie (a może się mylę...)
to był przedwojenny most (chyba) kolejowy. Zanim wybudowano Aleję Leningradzką (Podwale Przedmiejskie dzisiaj) i wiadukt - jeżdziły nim (tylko) tramwaje
Hm, po wtórnym przeczytaniu mam wątpliwości czy chodzi Ci o most Bayleya, bo ten istniał do lat 90-tych, jeśli nie 2000. Ale przed wybudowaniem Al. Leningradzkiej tramwaje jeździły chyba mostem Zielonym i Stągiewnym? Może chodzi Ci o linię techniczną która szła przez Żabi Kruk chyba do zajezdni Łąkowa? Nie wiem, naprawdę nie wiem, trochę zbyt odległe dla mnie czasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum